Aku mmg pernah..dh byk kali tp nasib baik r
x da adegan kontoi2 ni...
tp ada gak yg jenis buat2 tersilap hntr..
mcm yg aku baru kena dlm 2 3 hari sudah..
mula2 buat tersilap hntr msg la..
pastu jumpa no dlm hp yg baru beli la
last2 nk berkenalan..terus aku x lyn
x sangka aku
da lagi taktik mcm ni..itu lah yg dikata dunia..
MACAM-MACAM ADA..!
aku slalu gak dgr yg member aku kantoi hntq msg..
al-maklum la pasang byk sgt...
so pa pendapat korang semua..!
byk ka org yg slalu tersilap send sMs..?
Kenapa aku berhenti ambil whey protein ?
-
2 tahun tanpa whey protein
Whey protein antara makanan tambahan yang sering ambil dulu. Sebulan mesti
1 botol. Tak kira la jenama apa , mesti akan aku c...
1 week ago

No comments:
Post a Comment